SE HIT!

Detta är en blogg där jag Tipsar om Bra bloggar och recenserar bloggar. Så, Om du är intresserad av att hitta läsvärda bloggar, få din blogg recenserad eller om du vill tipsa om en läsvärd blogg är du varmt välkommen. Om du vill tipsa så Skriv några rader i kommentarsfältet eller maila: bloggrecension@hotmail.com

fredag 13 november 2009

Jag ber återigen om ursäkt för min frånvaro

Saken är den att den ville sig så illa att jag fått en jobbig infektion som gör att jag är mycket trött och inte orkar skriva så mycket, men jag ska göra mitt bästa för att komma igång med denna blogg igen och funderar på att be en av mina vänner att hjälpa mig och skriva ihop recensionerna, så ni läsare inte blir lidande. Så håll ut och ha tålamod så ska det komma en massa recensioner inom kort.
Prenumerera gärna på bloggen och tipsa gärna vänner och bekanta.
Follow En Blogg om Bloggar – Bloggrecensioner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar