SE HIT!

Detta är en blogg där jag Tipsar om Bra bloggar och recenserar bloggar. Så, Om du är intresserad av att hitta läsvärda bloggar, få din blogg recenserad eller om du vill tipsa om en läsvärd blogg är du varmt välkommen. Om du vill tipsa så Skriv några rader i kommentarsfältet eller maila: bloggrecension@hotmail.com

torsdag 15 oktober 2009

Premiär

Nu startar en Ny blogg om bloggar, detta är Ingen skvallerblogg utan detta är en blogg där jag Tipsar om Bra bloggar och recenserar bloggar. Så, Om du är intresserad av att hitta läsvärda bloggar, få din blogg recenserad eller om du vill tipsa om en läsvärd blogg är du varmt välkommen. Om du vill tipsa så Skriv några rader i kommentarsfältet eller maila: bloggrecension@hotmail.com

Lite kort om mig:
Jag är en helt vanlig Tjej/Kvinna med lite för mycket fritid. Jag älskar att läsa bloggar och tipsar gärna andra om läsvärda bloggar. Med läsvärda så menar jag: roliga, tänkvärda, provocerande, talande, välskrivna ja allt som kan tänkas påverkar eller väcka debatt på något vis.

Som sagt:
De som vill får gärna skicka in tips på bra bloggar (det är helt ok att tipsa om sin egen) på denna mail: bloggrecension@hotmail.com

Jo en sak till, Jag vill försöka få lite prenumeranter innan jag kör igång med recensionerna så att de jag skriver om får lite besökare, så prenumerera gärna och tipsa om denna blogg så mycket ni kan.

För övrigt så tar jag gärna emot förslag på förändringar på sidan och om någon vill göra en header till mig så skulle jag bli jätteglad (självklart så blir de som skickar in förslag på header länkade).

1 kommentar:

  1. hej jag vill att du ska skriva om min blogg :D

    // http://delicioustaste.blogg.se

    SvaraRadera